خلبان هواپیمای خصوصی سرمایه دار سرشناس آمریکایی افشا کرد ، پسر ملکه انگلیس را به املاک برده دار جنسی آمریکا می‌برده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲        02 December 2021
لورنس ویسوسکی (Lawrence Visoski)، خلبان هواپیمای خصوصی جفری اپستین (Jeffrey Epstein) (سرمایه دار سرشناس آمریکایی و محکوم به کودک آزاری) ‏‏، افشا کرد شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس را به املاک برده دار جنسی آمریکا می‌برده است.

خبر‌های منتشر شده در انگلیس حکایت از آن دارد که دادگاه «گیسلاین مکسول» در آمریکا این زن انگلیسی متهم شد که با اغوای دختران جوان، حتی دختران ۱۴ ساله، آنان را برای سوء استفاده جنسی، در اختیار جفری اپستین آمریکایی قرار می‌داده است تا به عنوان برده جنسی، در اختیار افراد ثروتمند و مشهور، از جمله اندرو شاهزاده انگلیسی و پسر ملکه انگلیس قرار گیرند. در دادگاه این زن اشاعه دهنده فحشا گفته شد وی در فاصله سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ میلادی، در ترویج فحشا و تامین برده جنسی برای ثروتمندان، دست داشته است.

در دادگاه نیویورک همچنین اعلام شد جفری اپستین، فرهنگ سکوت را بر مستغلاتش حاکم کرده بود به گونه‌ای که به کارکنان گفته شده بود: نه چیزی ببینند، نه چیزی بشنوند و نه چیزی بگویند. در دادگاه گیسلاین مکسول (Ghislaine Maxwell) در آمریکا که به همکاری با جفری اپستین، برده دار جنسی متهم است، دوباره نام شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس مطرح شد که به تجاوز جنسی به دختران جوان و کم سن و سال متهم شده است.

پیش از این دیو راجرز (Dave Rodgers)، دیگر خلبان هواپیمای خصوصی جفری اپستین نیز گفته بود با هواپیمای این برده دار جنسی، بار‌ها شاهزاده اندرو و همچنین بیل کلینتون، دونالد ترامپ، جریس تاکر و جان گلن فضانورد و نیز کوین اسپیسی هنرپیشه را با هواپیمای جفری اپستین به مستغلات وی برده است. این خلبان ها، در جریان دومین روز دادگاه در نیویورک، گیسلاین مکسول را نفر دوم امپراتوری فحشای جفری اپستین نامیدند.

فرودین ماه امسال، گیسلاین مکسول در آمریکا متهم شد دختران نوجوان را برای فحشا با مقامات کشور‌ها قاچاق می‌کرد و بدین ترتیب، نام شاهزاده اندرو که به سوء استفاده از دختران کم سن و سال متهم است، بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. گیسلاین مکسول انگلیسی که معشوقه جفری اپستین آمریکایی بود، متهم است عشرتکده‌هایی به منظور فحشا برای افراد مشهور فراهم می‌آورده است. تاکنون وی متهم بود دختران کم سن و سال را برای افراد پولدار هوسران، از جمله شاهزاده اندرو فراهم می‌کرد و اکنون دادستانی آمریکا، قاچاق انسان را نیز به اتهام‌های وی افزوده است.

گیسلاین مکسول که به نیویورک مهاجرت کرده بود در آن جا به جفری اپستین پیشنهاد داد در زمینه مدلینگ همکاری کنند تا بتوانند با این شگرد، دختران نوجوان را برای هوسرانی ثروتمندان، فراهم کنند. به نوشته گاردین، پیش از این ۸ اتهام به این زن انگلیسی وارد شده بود که با افزوده شدن دو اتهام جدید، مجموع اتهام‌های وی به ۱۰ فقره رسید. جفری اپستین که بازداشت شده بود، به ادعای پلیس در زندان، خودکشی کرد. مرگ مشکوک او موجب شد راز‌های پنهان این شبکه‌ی مخوف بهره کشی جنسی پنهان بماند. شماری از دخترانی که مورد آزار جنسی شاهزاده اندرو، فرزند دوم ملکه انگلیس قرار گرفته اند، بازجویی از شاهزاده انگلیسی و اجرای عدالت درباره او را خواستارند.

دو ماه پیش اعلام شد وکلای قربانیان جنسی شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس، در صددند با دستیابی به توافق یک متجاوز جنسی دیگر با قربانی خود، به معامله دیگری دست بزنند تا این شاهزاده را از رفتن به دادگاه آمریکا، نجات دهند. در پی افشای اخبار بیش‌تر درباره رسوایی جنسی شاهزاده اندرو، روزنامه دیلی میل نوشت وی از همه مراسم مربوط به ۷۰ سالگی سلطنت مادرش ملکه انگلیس، حذف شده است.

روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: پس از این که مدارک موجود علیه شاهزاده اندرو که متهم به تجاوز جنسی به دختران کم سن و سال است، به وکلای وی در لس آنجلس تحویل داده شد، اکنون این وکلا در صددند با دستیابی به چگونگی معامله جفری اپستین با یکی از قربانیان، با دختری که مورد تجاوز این شاهزاده انگلیسی قرار گرفته است، معامله کنند. پسر دوم ملکه الیزایت، که نهمین فرد برای رسیدن به مقام سلطنت در انگلیس است، گفته است به وکلایش و راهبرد انان اعتماد دارد.

وکلای ویرجینیا رابرتس جوفره، یکی از قربانیان جنسی شبکه فحشای جفری اپستین (Jeffrey Epstein) آمریکایی، شاهزاده اندرو را متهم کرده اند که به این دختر، در زمانی که کم‌تر از ۱۸ سال داشت، تجاوز کرده است. دادگاه عالی آمریکا اجازه داده است تا وکلای شاهزاده انگلیسی، با دستیابی به مفاد توافق میان ویرجینیا جوفره و جفری اپستین در سال ۲۰۰۹، از آن بهره گیرند.

سه ماه گذشته، دیوید بویز (David Boies)، وکیل ویرجینیا رابرتس جوفره، هشدار داده بود اگر شاهزاده انگلیسی، فکر کند لازم نیست با روند دادرسی همکاری کند، «اشتباه مهلکی» مرتکب خواهد شد. وکیل این برده جنسی که گفته بار‌ها مورد تجاوز شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس قرار گرفته است هشدار داد شاهزاده انگلیسی این بار نمی‌تواند پشت قدرت و ثروتش پنهان شود و به پرونده تشکیل شده در آمریکا، بی اعتنا باشد.

ویرجینیا رابرتس جوفره که اکنون ۳۹ ساله است، سه ماه پیش در دادگاهی در نیویورک، رسما از پسر ملکه انگلیس، به علت ارتباط جنسی در سال ۲۰۰۱ میلادی، در حالی که کم‌تر ازسن قانونی بوده شکایت کرد.

رابرتس افزود: شاهزاده انگلیسی، در ساختمان متعلق به جفری اپستین و نیز دیگر ساختمان ها، بار‌ها به وی تجاوز کرده است. دیوید بویز، وکیل خانم جوفره در مصاحبه با شبکه‌ای بی سی نیوز (ABC News) آمریکا گفت: اگر موکلم اکنون شکایت نکند، شاهزاده اندرو به خاطر اقداماتش، حساب پس نخواهد داد.

وی همچنین گفت: ۲۰ سال پیش، ثروت، قدرت، موقعیت و ارتباطات شاهزاده اندرو موجب شد ویرجینیا که کودک بود نتواند حمایت لازم را در برابر این آزار‌های جنسی به دست آورد. شاهزاده انگلیسی تاکنون با رد اتهاماتش در مصاحبه با بی بی سی، از پاسخگویی به دادگاه، طفره رفته است. شاهزاده اندرو که پسر محبوب ملکه الیزابت دوم است، پیش از این نیز با افراد ثروتمند بدنام که در تجارت فحشا دست داشته اند، دوستی داشته است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: